محورها و اهداف  کنفرانس :

- مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با مدیریت شهری
- شخصیت سازی برای شهرها به عنوان یک برند
- راهکارهای جایگاه یابی شهرها به عنوان برند در اذهان
- نقش فرهنگ ، ارزشهای فرهنگی و هویت تاریخی در ایجاد یک برند شهری ماندگار 
- نقش گروهها و نهادهای محلی در تقویت برند شهری
- منافع حاصل از برخورداری برند شهری برای کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی شهر
- راهکارهای استفاده از کلیه دارائیهای مادی و معنوی شهر برای پشتیبانی از برند شهری
- آشکارسازی فرصتهای پیش رو با رویکرد برند سازی شهری
- تبیین جایگاه ارزشمند مدیریت برند شهری در رونق اقتصادی کسب و کارهای محلی
- افزایش رفاه اقتصادی شهروندان در صورت بهره مندی از برند شهری
- قابلیت برخورداری از قدرت سیاسی و اقتصادی در صورت بهره مندی از یک برند شهری موفق
- بررسی میزان گسترش سرمایه گذاریهای مادی و معنوی و افزایش گردشگران خارجی و رشد منافع دوگانه حاصل از آن
 
شرکت کنندگان و مدعوین کنفرانس :
مدیران و کارشناسان شهرداری ها و حوزهای مدیریت شهری ، اعضای شوراهای اسلامی شهرها ، اعضای هیات علمی ، دانشجویان ، اساتید ، مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی در رشته های مرتبط با امور شهری و مدیریت  ، مدیران و کارشناسان سازمانهای خدمات شهری ، استانداری ها ، نظام مهندسی ، میراث فرهنگی ، آژانس های مسافرتی ، حمل و نقل ، مسکن و شهرسازی ، کلیه نهادها و سازمانهای خصوصی و مردمی مرتبط با حوزه های شهری ، مدیران ، کارشناسان و مشاوران حوزه های بازاریابی و تبلیغات